Tuesday, 4 October 2011

appointment 3 october

hehe

hari ni appointment HIV test. ehem jumpa ally iskandar dengan erkk entah gegirl mana, buat HIV test jugak. ramai cakap farah lee.. tapi tadi nampak skinny, sume skinny.. tapi dalam picca, farah lee ni pipi bambam jugak walaupun badan nampak skinny.. haihh tak cam.. susah betul nak cam orang. nyesal lak takde picca. hehe

balik pada test tu.. sakit di jari telunjuk masih terasa.. huu sentap jarum tu cucuk. nasib tade melatah ke apa kan? hihi kalau dak, malu jugak ehh ramai tadi..

 ngeh3 ini nota klinik kasi. ada penerangan & ada soal jawab ye.. 
pendedahan mengenai hiv ni..




dah selesai dapat la result dalam sampul tu.. pink kaler salinan untuk bakal pengantin hik3
mood tawen datangggg~








hihi bukti pegi klinik kerajaan, area rumah je..
lari-lari dari office. haha

*teaser
eh eh nak jugak kan...
hehe girls, tu 'made with love'
hehe untuk kanak-kanak 
his side~

buat sikit je baru.. testing! hehe emm ada exam. OMG tak baca buku?! huu 

gud nite. mmuahhh~

No comments:

Post a Comment