Monday, 31 October 2011

monday blues

salam..

:(

sebenarnya saya sangat sedih.
hati saya pilu dan berkecamuk.
perasaan saya tak menentu.

11 hari lagi.
bukan sebab itu saya sedih..
tapi sebab keje..
BOS saya..
dan kerana itu,
lovey jugak..
buat saya bertambah sedih..

WHAT will u DO?
bila bos kamu mesej
'minta buat cepat sume keje sebelum cuti kawen, *camne bos tau hal kawen??
kalau masih nak keje tlg bertimbang rasa *ehh aku x buat keje ke selama ni??
atau kalau tak suka bole cari keje lain. *wahh angkuh nya manusia...

selama ini, keje saya buat ikut masa di tetapkan. takde tetap masa pun saya buat segera cuma masa keje kawen banyak, saya akui saya lambat bergerak TAPI tak pernah tak buat keje yang ada. gaji saya kena potong suka-suka je. saya tak cakap apa. saya patut buat audit, tapi saya di suruh buat akaun skali. saya tetap buat. tax lagi.. pulak tu company yang dah bertahun-tahun dulu. confirm saya ambil masa tapi saya tetap buat. di mana silap saya??

tolong nasihat kan saya.. thanx

2 comments:

  1. huk3..kerry (T_T)
    lepas cuti kawen bagi notis 2weeks utk resign la kot. smlm puas muhasabah diri.. semoga dipermudahkan & cpt2 dpt keje baru. aminn :P

    ReplyDelete