Friday, 2 December 2011

yeyyyyy. anak buah bertambahhh

salam. hihihh

seksited sangat ari ni, bila tau yang sepupu *muda banyak dari haku, kawen awal emm tahun lepas? ke 2 tahun lepas?? hehe sori lupa.. depa dah delivered baby girl nama nye ilya shahirah . haihh bila my turn? :) cant wait to meet them! me & hubby da beli bath tub for the baby. Other cousin said she's beautiful. subhanallah, alhamdulillah... 

other thing is dat bff-gf masa kat uum, some people say we're twin. She's pregnant! 30 Nov is her birthday, i think the baby is the most precious present for her. May God bless u and your baby. :) she married to her husband which is twin. Omg so jeles lah! hihi high potential kan dia nak dapat twin gak?? seronoknya... tunggu giliran jelahh. hehe :) 

 it's been 3 weeks. there are times of UPs & downs. i wish we be happy together FOREVER. :)

P/S: owh, for those are nak plan for name, visit here & here, harap dapat membantu. Apa pun sila pastikan baik maksudnya dalam bahasa Arab. Mula mendidik anak dengan memberi nama yang baik. Nama yang baik maksudnya, doa pada anak-anak. InsyaAllah moga kita semua di kurniakan anak-anak yang soleh & solehah. Moga hidup selalu dalam rahmatNya...

No comments:

Post a Comment