Tuesday, 29 December 2015

Trip ke Zoo Negara

Salam...

So, cuti sekolah dah nak krik krik. Walau anak belum sekolah nak jugak cerita bawak anak-anak pegi jalan. Hihi 23-25hb Dec baru ni balik kampung. Hantar adik ipar bertunang. Tu nanti la cerita.

26hb sabtu.

Aku kena keje. Bayangkan tengah seronok cuti tiba-tiba turn kau keje. Nak sumpah siapa? Memang kena la keje. Bos datang spot check kau... okeh taknak spoil mood. Balik keje aku laju2 ajak balik tukar baju. Pujuk kudin bawak g PD. Tapi abes keje pukul 1, kudin amik dekat pukul 2. Aku pulak memang tak berani book hotel. Patutnya book je. Kang tak jadi pegi aku rugi sendiri. Hahahaa

Lepas lepak makan dah kenyang, as expected kudin taknak g PD. Hurm... dia nak jugak bawak anak g Zoo. Belasah jelah. Dah dekat pukul 4 masa beli tiket so takde la nak tengok Panda. Kaunter tiket pun tulis Panda show sampai 5petang je. Tak berbaloi. Tiket RM 32 dewasa. Anak bawah 3tahun FREE. Okeh. Mula dengan family pic. Hohoho



Ape lagi. Tengok gambar jelah ye!







Luthfia suka ke tidak?

.
.
.

Tengah jalan tu tiba-tiba;

*Ayah, jom la balik......*


No comments:

Post a Comment